BINECUVANTARE

Viata mea, cuvintele mele, inima mea, toate iti apartin Tie, Doamne! Faca-se Voia Ta in Toate! Mintea mea a devenit mintea Ta, corpul meu a devenit Corpul Tau, Spiritul meu este Unul cu Spiritul Tau. Vino Tu si traieste prin mine. Binecuvanteaza-mi fiinta si inalta-mi Spiritul, pentru a simti splendoarea uniunii cu Tine! Multumesc. AMIN.ASA SA FIE,SI ASA ESTE!

IMNUL UNIVERSULUI

„Da, Doamne, cred: şi cred din ce în ce mai puternic, pentru că nu este doar o încercare de a mă consola, ci de a mă desăvârşi, tu eşti la originea impulsului şi la sfârşitul acestui drum, pe care toată viaţa mea nu pot decât să îl urmez. Şi tu eşti cel care însufleţeşti pentru mine, cu omniprezenţa ta, miriada de influenţe cărora mă supun permanent. În viaţa care izvorăşte din mine şi în materia care mă susţine găsesc mai mult decât darurile tale. Te găsesc pe tine însuţi care mă faci să particip la existenţa ta. O, Doamne, a cărui chemare precede prima noastră mişcare, dăruieşte-mi aspiraţia de a exista – pentru ca, prin acea sete divină care este darul tău, accesul la marile ape să se deschidă în mine. Nu mă lipsi de setea divină de viaţă, acea energie primordială. Şi tu, a cărui înţelepciune iubitoare îmi dă formă din toate formele şi întâmplările lumii, ajută-mă să pot să cred, să cred cu înflăcărare şi mai presus de orice, în prezenţa ta activă.” ~Teilhard de Chardin, Imnul Universului

IERTARE!

IERTAREA sa ne primeneasca Inimile de vina greselilor si greutatilor trecutului, CONSTIENTIZAREA momentului "Acum" sa ne limpezeasca Mintile de gandurile prea multe si prea-lumesti, RESPIRAREA in Ritmul Propriu sa ne readuca Sanatatea in trupurile noastre, ACCEPTAREA Prezentei Lui "Sunt Cine Sunt" sa ne calauzeasca spre Acasa, IUBIREA si INTELEPCIUNEA Lui Christos sa ne inspire zi de zi precum in vechime au luminat pe fericitii contemporani ai LUI IISUS! NAMASTE! "Încurajat să intru în mine însumi, călăuzit de Tine, am intrat în adâncul inimii mele... O, Adevăr veşnic şi Iubire adevărată şi scumpă Veşnicie! Tu eşti Dumnezeul meu, după tine suspin ziua şi noaptea... Târziu de tot Te-am iubit, O, Frumuseţe atât de veche şi atât de nouă, târziu de tot Te-am iubit! Şi iată, Tu erai înăuntrul meu şi eu eram afară, şi acolo Te căutam... Tu erai cu mine şi eu nu eram cu Tine. Mă ţineau departe de Tine acele creaturi care, dacă nu ar fi în Tine, nici măcar nu ar exista. M-ai chemat, ai strigat, ai spart surzenia mea. M-ai luminat, m-ai străfulgerat şi, în cele din urmă, ai vindecat orbirea mea. Ai suflat peste mine parfumul Tău şi eu l-am respirat şi acum mă topesc după Tine. Te-am gustat şi acum mi-e foame şi sete de Tine!". SF.AUGUSTIN

CUNOASTEREA

CUNOAȘTEREA: Inteligența spirituală care trăiește înăuntrul fiecărei persoane. Sursa a tot ceea ce știm. Înțelegere intrinsecă. Înțelepciune eternă. Partea nesfârșită din noi care nu poate fi influențată, manipulată sau coruptă. Un potențial în toate formele de viață inteligentă. Cunoașterea este Dumnezeu în tine și Dumnezeu este întreaga Cunoaștere din Unives.
„Neînfricarea ta, în viitor, trebuie să nu fie născută din prefăcătorie, ci născută din certitudinea ta în Cunoaștere. În acest fel, tu vei fi un refugiu al păcii și o sursă de bogăție pentru alții. Asta îți este menit să fii. Din acest motiv ai venit în lume.

IISUS

Cel mai mare OM din istorie, Cel mai mare OM din istorie, Iisus, n-a avut servitori, si totusi I se spunea Stapan N-a avut diploma, si totusi I se spunea Invatator. N-a avut medicamente, si totusi I se spunea Vindecator. N-a avut armata, si totusi se temeau de EL N-a castigat nici un razboi, si totusi a cucerit lumea. N-a comis nici o crima, si totusi l-au rastignit. A fost inmormantat, si totusi traieste si azi.

vineri, 14 martie 2014

Fereastra de oportunitate-2014

Picture
"Raspanditi vestea! Fereastra de Oportunitate 2014

O nouă Fereastră de Oportunitate de mare importantă este pe cale de a se deschide la suprafata acestei planete curand.

Fortele Galactice ale Luminii privesc spre această Fereastră de Oportunitate cu mare emotie. Navele Confederatiei Galactice au inceput deja să se repozitioneze mai aproape de suprafata planetei Pămant pentru a fi capabili de a transmite si alinia energii intense care vor fi eliberate in această Fereastră de Oportunitate spre suprafata planetei. Ca o consecintă a zborului meu in spatiul apropiat dincolo de Văl de acum cateva săptămani si a altor operatii a Fortelor Luminii, mari portiuni a retelei etherice archonice a fost deja indepărtată pană la punctul in care unii oameni incep să reinstituie contact telepatic veritabil cu Confederatia si multi incep să aibe experiente spirituale pozitive profunde cu ei.

Dintre toate intervalele de timp de până acum, această fereastră de timp pentru Eveniment are cea mai mare sansă de succes. Situaţia planetară este mult mai pregătită decât a fost cu câţiva ani şi chiar şi câteva luni în urmă. Aveti nevoie să înţelegeti că noi încă trăim într-un univers al liberei voinţe şi, prin urmare, nu se pot da garanţii cu privire la momentul Evenimentului.
Fereastra de Oportunitate se va deschide la momentul echinoctiului de primăvară si va fi declansată de o ocultare senzatională a stelei regale Regulus de către un asteroid 163 Erigone in 20 martie, doar cu cateva ore inainte de echinoctiu: 
http://en.wikipedia.org/wiki/163_Erigone  


Traseul de ocultare va trece in mod precis prin New York City si bancherii din New York Federal Reserve vor putea vedea steaua Regulus dispărand pentru aprox. 10 secunde, ascunsă după corpul unui asteroid de 50 de mile, in timp ce vor privi acel eveniment de la diferite ferestre ale clădirii lor din 33 Liberty Street. Acesta va fi un omen extrem de puternic care va prevesti demisia pentru Federal Reserve, după cum Erigone (Zeita Justitiei) ocultează Regulus (Regele Princiar a Ordinii Vechii Lumii):
O zi mai târziu, imediat după echinocţiu, Luna va oculta pe Saturn. Acest eveniment este un alt semn foarte puternic, care indică că Luna (Zeita) străluceste peste Saturn (forţele întunecate), anunţand un nou ciclu, atunci când energia Zeitei va câştiga în importanţă:
Vom avea conferinţa noastră Portal în Mojiko, Japonia, din 21 martie pană in 23 martie, ancorand energiile puternice care vor fi prezente în jurul echinocţiului de primăvară. Vă puteţi înregistra aici (textul este în limba engleză şi japoneză):
http://portal2012.org/Japan.html 
A doua conferinţă Portal va fi în Taiwan din 28 martie pană in 30 martie. La această conferinţă, vom face o legătură specială cu o anumită societate Dragon. Vă puteţi înregistra aici:
http://portal2012.org/Taiwan.html  
Persoane interesate de conferinţe pot obţine mai multe informaţii despre munca mea în limba engleză, chineză şi japoneză aici:
http://cobra.golden-ages.net/ 

Eclipsa totală de lună pe 15 aprilie va însemna deschiderea ferestrei interioare de oportunitate, care va fi deschisă de la 15 aprilie pană in 29 aprilie. Această fereastră de timp interioară va fi de fapt un portal într-un portal si va fi un moment de intensitate energetică extremă, care poate declansa potential schimbări drastice pe suprafaţa acestei planete şi dincolo. Analiza undei de complexitate arată că acest interval de timp este perioada cea mai complexă din istoria cunoscută, depăşind cu mult celebra 21 decembrie 2012. Acest lucru înseamnă că va fi momentul cel mai volatil, impredictibil, cu cel mai mare potenţial vreodată. Reprezintă momentul cel mai probabil, când consecinţele activării Soarelui Galactic Central de către norul G2 vor ajunge pe planeta noastră [asteptata explozie a unei stele din norul stelar in centrul galaxiei;n.t.] :
http://etheric.com/g2-cloud-likely-contain-star-increased-chance-core-explosion/ 

Eclipsa totală de lună din 15 aprilie va începe faimoasa tetradă lunară 2014/15, care are o semnificaţie profundă în profeţiile evreiesti. Sărbătoarea Paştelui evreiesc începe în acea zi şi se termină o săptămână mai târziu, in 21 aprilie.

21 aprilie (Lunea Paştilor), va fi ziua activării portalului IS:IS, punctul de cotitură al acestei Ferestre de oportunitate. Având în vedere importanţa acestui portal ii voi dedica o postare separată pe blog. Vom organiza o activare a unui vortex planetar major la acel moment. Detalii vor fi anunţate pe blog-ul meu în curând.

Pe 29 aprilie, va avea loc o eclipsă solară inelară [vizibilă doar in emisfera sudică; nota trad.], care va finaliza portalul interior în Fereastra de oportunitate.

Fereastra de oportunitate se va închide pe 17 mai, ziua de aliniere a Pleiadelor. Va fi o activare specială organizată la un anumit punct de vortex la acel moment [de fapt alinierea Soarelui cu Pleidele va fi in 18-20 mai, iar cu un loc sacru maya in 18 mai; nota trad.]. Mai multe informatii despre alinierea Pleiedelor vor fi lansate la momentul potrivit."


http://2012portal.blogspot.com
Traducere si comentarii: Lucian. Republicarea pe alte bloguri este permisă cu conditia sa fie nemodificata, sa fie mentionata sursa, traducatorul si sa fie insotita de un link la acest blog.
SURSA:http://lumina-ascensiunii.weebly.com/1/post/2014/02/fereastra-de-oportunitate-2014-cobra.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Faceți căutări pe acest blog

BLOGAREALA

FII MANDRU CA ESTI ROMAN

FII MANDRU CA ESTI ROMAN