BINECUVANTARE

Viata mea, cuvintele mele, inima mea, toate iti apartin Tie, Doamne! Faca-se Voia Ta in Toate! Mintea mea a devenit mintea Ta, corpul meu a devenit Corpul Tau, Spiritul meu este Unul cu Spiritul Tau. Vino Tu si traieste prin mine. Binecuvanteaza-mi fiinta si inalta-mi Spiritul, pentru a simti splendoarea uniunii cu Tine! Multumesc. AMIN.ASA SA FIE,SI ASA ESTE!

IMNUL UNIVERSULUI

„Da, Doamne, cred: şi cred din ce în ce mai puternic, pentru că nu este doar o încercare de a mă consola, ci de a mă desăvârşi, tu eşti la originea impulsului şi la sfârşitul acestui drum, pe care toată viaţa mea nu pot decât să îl urmez. Şi tu eşti cel care însufleţeşti pentru mine, cu omniprezenţa ta, miriada de influenţe cărora mă supun permanent. În viaţa care izvorăşte din mine şi în materia care mă susţine găsesc mai mult decât darurile tale. Te găsesc pe tine însuţi care mă faci să particip la existenţa ta. O, Doamne, a cărui chemare precede prima noastră mişcare, dăruieşte-mi aspiraţia de a exista – pentru ca, prin acea sete divină care este darul tău, accesul la marile ape să se deschidă în mine. Nu mă lipsi de setea divină de viaţă, acea energie primordială. Şi tu, a cărui înţelepciune iubitoare îmi dă formă din toate formele şi întâmplările lumii, ajută-mă să pot să cred, să cred cu înflăcărare şi mai presus de orice, în prezenţa ta activă.” ~Teilhard de Chardin, Imnul Universului

IERTARE!

IERTAREA sa ne primeneasca Inimile de vina greselilor si greutatilor trecutului, CONSTIENTIZAREA momentului "Acum" sa ne limpezeasca Mintile de gandurile prea multe si prea-lumesti, RESPIRAREA in Ritmul Propriu sa ne readuca Sanatatea in trupurile noastre, ACCEPTAREA Prezentei Lui "Sunt Cine Sunt" sa ne calauzeasca spre Acasa, IUBIREA si INTELEPCIUNEA Lui Christos sa ne inspire zi de zi precum in vechime au luminat pe fericitii contemporani ai LUI IISUS! NAMASTE! "Încurajat să intru în mine însumi, călăuzit de Tine, am intrat în adâncul inimii mele... O, Adevăr veşnic şi Iubire adevărată şi scumpă Veşnicie! Tu eşti Dumnezeul meu, după tine suspin ziua şi noaptea... Târziu de tot Te-am iubit, O, Frumuseţe atât de veche şi atât de nouă, târziu de tot Te-am iubit! Şi iată, Tu erai înăuntrul meu şi eu eram afară, şi acolo Te căutam... Tu erai cu mine şi eu nu eram cu Tine. Mă ţineau departe de Tine acele creaturi care, dacă nu ar fi în Tine, nici măcar nu ar exista. M-ai chemat, ai strigat, ai spart surzenia mea. M-ai luminat, m-ai străfulgerat şi, în cele din urmă, ai vindecat orbirea mea. Ai suflat peste mine parfumul Tău şi eu l-am respirat şi acum mă topesc după Tine. Te-am gustat şi acum mi-e foame şi sete de Tine!". SF.AUGUSTIN

CUNOASTEREA

CUNOAȘTEREA: Inteligența spirituală care trăiește înăuntrul fiecărei persoane. Sursa a tot ceea ce știm. Înțelegere intrinsecă. Înțelepciune eternă. Partea nesfârșită din noi care nu poate fi influențată, manipulată sau coruptă. Un potențial în toate formele de viață inteligentă. Cunoașterea este Dumnezeu în tine și Dumnezeu este întreaga Cunoaștere din Unives.
„Neînfricarea ta, în viitor, trebuie să nu fie născută din prefăcătorie, ci născută din certitudinea ta în Cunoaștere. În acest fel, tu vei fi un refugiu al păcii și o sursă de bogăție pentru alții. Asta îți este menit să fii. Din acest motiv ai venit în lume.

IISUS

Cel mai mare OM din istorie, Cel mai mare OM din istorie, Iisus, n-a avut servitori, si totusi I se spunea Stapan N-a avut diploma, si totusi I se spunea Invatator. N-a avut medicamente, si totusi I se spunea Vindecator. N-a avut armata, si totusi se temeau de EL N-a castigat nici un razboi, si totusi a cucerit lumea. N-a comis nici o crima, si totusi l-au rastignit. A fost inmormantat, si totusi traieste si azi.

duminică, 19 noiembrie 2017

Tehnici de vindecare pe cale psihica

8 comentarii:

  1. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea niciodată în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistența lui în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) vrăji pierdute
    3) Vrăjile divorțului
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Acesta este site-ul pe care l-am citit despre DR ISIKOLO și l-am contactat pentru a mă ajuta să-l iau pe fostul meu iubit să se căsătorească cu mine în această lună și m-am întors aici pentru a posta despre el. ma numesc Kristina Anton. DR ISIKOLO vă va ajuta să vă rezolvați problema indiferent prin ce treceți. Postarea despre un jucător de vrăji este foarte ciudat pentru mine, deoarece nu am crezut niciodată că voi putea spune că am fost ajutat de un jucător de vrăji în readucerea la mine a fostului meu iubit după 3 ani fără contact. Am citit despre vraja lui voodoo de pe alte site-uri web și l-am contactat ca să mă ajute și în mai puțin de 48 de ore fostul meu iubit m-a sunat și m-am bucurat că vrea să se întoarcă la mine. Ne-am întâlnit vineri și el mi-a propus. A fost cel mai frumos inel. Vă rog pe toată lumea de aici, contactați medicul pentru a vă rezolva problema și pentru a vă face fericiți cu relația dvs. care vă face rău. Iubirea este cel mai bun sentiment trăit vreodată. Trimiteți-l prin e-mail la: isikolosolutionhome@gmail.com Puteți, de asemenea, să-l WhatsApp la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau să spun tuturor de aici despre modul în care DR WALE mi-a schimbat soarta. Am lucrat ca vânzătoare într-o companie de automobile timp de aproape cincisprezece ani și abia am primit comision pentru a-mi plăti facturile în timp ce un anumit coleg de minte cumpăra case. Eram confuz în privința ei pentru că toată lumea era invidioasă pe cât de mult comision a primit. Nu am înțeles ce este în neregulă pentru că eram bun la meseria mea și nu era nimic în plus din ceea ce făcea ea care să o facă diferită și timp de aproape cinci ani nu am putut să-mi fac curajul să mă exprim în fața ei. Într-o zi, în timp ce m-a plimbat, am rugat-o să-mi dea câteva sfaturi și am optat să învăț de la ea, dar ea a spus că sunt mai bun la slujbă, ceea ce m-a făcut mai confuz pentru că evident, ea era mai bună. După multe conversații, ea m-a informat despre DR WALE care a făcut o vrajă de noroc pentru ea, ceea ce a făcut-o excepțională. Ea mi-a dat contactul lui și mi-a cerut să vorbesc cu el și să fac tot ce mi-a cerut el să fac. Au trecut șapte luni și tocmai mi-am cumpărat prima casă și am economisit suficienți bani pentru a-mi trimite fetele gemene la facultate. Am fost distrus și fără adăpost și nu mi-aș imagina niciodată că voi avea o casă atât de curând. Multumesc DR WALE. Cere-i ajutor și cu permisiunea lui, îi las numărul de contact direct WhatsApp / Viber : +2347054019402 SAU Email : drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. În această viață, cu toții merităm să fim fericiți în căsnicia noastră. căsătoria este pentru timp mai bun și pentru cel mai rău timp, căsătoria este pentru ca ambii părinți să devină puternici și să crească împreună copiii. acest lucru de care toate căsătoriile au nevoie. Sunt recunoscător pentru ajutorul acordat de DR WALE mie și soțului meu, căsnicia noastră a fost în pragul colapsului, soțul meu nu a mai contribuit la lucrurile pe care le facem în casă, el aduce mereu tot felul de scuze, nici măcar nu-i pasă mai despre a copiilor noștri. Pe măsură ce am început să-i observ comportamentul amuzant, am fost rapid să-i spun unui prieten care mi-a făcut cunoștință cu DR WALE, apoi i-am spus lui DR WALE despre problemele mele cu care mă confrunt în căsnicia mea. De acolo, DR WALE mi-a spus tot ce trebuie făcut. Am făcut tot ce mi-a cerut el, am plătit și pentru articolele pentru care mi-a cerut. în timp ce scriu această mărturie, acum fericirea mea a fost restabilită și eu și soțul meu suntem acum fericiți împreună. În cazul în care sunteți în DR WALE, ajutați-l să-l contactați pe WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu și soțul MEU ne-am despărțit recent. Suntem căsătoriți de șase ani și a fost o relație abuzivă în toate felurile. Vreau să-mi dau seama și să-mi rezolv propriile probleme, astfel încât să pot fi o mamă și o soție grozave, dar simt că este o pierdere de timp să încerc să-mi repar căsnicia pentru că s-a stricat și sunt epuizată din punct de vedere emoțional și vreau doar să o fac. concentrează-te pe copiii mei. Și simt că este nedrept pentru mine să încerc să repar ceva în care sunt singurul care depune eforturi. Sunt așa confuz. Acestea au fost deciziile mele până când am dat peste un articol într-un blog despre cum Ultimate Spell a lui DR WALE, care a ajutat mulți oameni să restabilească căsătoriile/relațiile rupte. L-am contactat repede și mi-a spus ce ar trebui să fac, ceea ce am făcut imediat. În câteva săptămâni, soțul meu s-a întors și cea mai mare parte este că soțul meu s-a schimbat complet, nu mă mai abuzează sau insultă. Astăzi, a devenit un soț iubitor și grijuliu. puteți contacta DR WALE pe WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Am început să observ un comportament ciudat de la soțul meu acum câteva săptămâni și am aflat că soțul meu se vede cu cineva. A început să vină târziu acasă de la serviciu, nu-i mai pasă de mine sau de copii, uneori iese și nici măcar nu se întoarce acasă vreo 2-3 zile. Am făcut tot ce am putut pentru a remedia această problemă, dar fără rezultat. Am devenit foarte îngrijorat și am avut nevoie de ajutor. În timp ce răsfoiam pe internet într-o zi, am dat peste un site web care sugera că Dr Ilekhojie poate ajuta la rezolvarea problemelor conjugale, la restabilirea relațiilor rupte și așa mai departe. L-am contactat și mi-a promis că mă va ajuta cu o vrajă de împăcare. Am făcut tot ce mi-a cerut și la fel ca și cazul Rodicas, soțul meu s-a întors două zile mai târziu cu un alt bărbat. A început să mărturisească tot ce a făcut și mi-a cerut să-i dau o a doua șansă de a face amendamente. Toate datorită doctorului Ilekhojie, soțul meu este acum mai iubitor și mai responsabil. contactați Dr. Ilekhojie cu Whatsapp +2348147400259 sau e-mail: gethelp05@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  7. DR WALE, CEL MAI BUN OM, ADUCE TOATA FERICIREA ÎNAPOI LA TI ÎNCREDEREA LUI ESTE 100%. CONTACTAȚI WHATSAPP: +2347054019402
    În viața noastră cu toții avem nevoie de o persoană specială care să ne facă să rămânem fericiți, de multe ori lucrurile nu merg conform planurilor, poate pentru că în mintea noastră ceva serios deranjează și mănâncă în interiorul nostru. Sunt aici să apreciez munca bună a lui DR WALE, care mi-a luat tristețea și tristețea și le-a restabilit cu mai multă fericire. DR WALE este un om de cuvinte și promisiuni. Dacă ai ceva ce vrei să facă pentru tine, motivul pentru care spun asta este că DR WALE a fost bărbatul care a ajutat la restabilirea relației mele și a căsătoriei cu sora mea. îl poți contacta pe WhatsApp/Viber: +2347054019402 SAU pe e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Am fost atât de zdrobit când soțul meu de nouă ani m-a părăsit și s-a mutat în Quebec City pentru a fi cu o altă femeie. Durerea a fost prea mare ca să o pot suporta, încât nu am mai suportat-o. Așa că a trebuit să apelez la Internet pentru ajutor până am aflat că DR WALE era adevărata afacere.. Am încercat tot ce știam și, cu vrăjile tale, binecuvântările și puterile magice extraordinare, ai făcut toată munca pentru eu, pe care mi-ați garantat rezultatul pozitiv este într-o săptămână, fostul meu soț s-a întors la mine și a fost regretat pentru tot ceea ce a făcut și acum viața mea este echilibrată și sunt din nou fericit. DR WALE faci un serviciu grozav oamenilor. Prieteni, în cazul în care aveți nevoie de ajutorul lui DR WALE, vă rugăm să-l WhatsApp pe WhatsApp +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere


Faceți căutări pe acest blog

BLOGAREALA

FII MANDRU CA ESTI ROMAN

FII MANDRU CA ESTI ROMAN