BINECUVANTARE

Viata mea, cuvintele mele, inima mea, toate iti apartin Tie, Doamne! Faca-se Voia Ta in Toate! Mintea mea a devenit mintea Ta, corpul meu a devenit Corpul Tau, Spiritul meu este Unul cu Spiritul Tau. Vino Tu si traieste prin mine. Binecuvanteaza-mi fiinta si inalta-mi Spiritul, pentru a simti splendoarea uniunii cu Tine! Multumesc. AMIN.ASA SA FIE,SI ASA ESTE!

IMNUL UNIVERSULUI

„Da, Doamne, cred: şi cred din ce în ce mai puternic, pentru că nu este doar o încercare de a mă consola, ci de a mă desăvârşi, tu eşti la originea impulsului şi la sfârşitul acestui drum, pe care toată viaţa mea nu pot decât să îl urmez. Şi tu eşti cel care însufleţeşti pentru mine, cu omniprezenţa ta, miriada de influenţe cărora mă supun permanent. În viaţa care izvorăşte din mine şi în materia care mă susţine găsesc mai mult decât darurile tale. Te găsesc pe tine însuţi care mă faci să particip la existenţa ta. O, Doamne, a cărui chemare precede prima noastră mişcare, dăruieşte-mi aspiraţia de a exista – pentru ca, prin acea sete divină care este darul tău, accesul la marile ape să se deschidă în mine. Nu mă lipsi de setea divină de viaţă, acea energie primordială. Şi tu, a cărui înţelepciune iubitoare îmi dă formă din toate formele şi întâmplările lumii, ajută-mă să pot să cred, să cred cu înflăcărare şi mai presus de orice, în prezenţa ta activă.” ~Teilhard de Chardin, Imnul Universului

IERTARE!

IERTAREA sa ne primeneasca Inimile de vina greselilor si greutatilor trecutului, CONSTIENTIZAREA momentului "Acum" sa ne limpezeasca Mintile de gandurile prea multe si prea-lumesti, RESPIRAREA in Ritmul Propriu sa ne readuca Sanatatea in trupurile noastre, ACCEPTAREA Prezentei Lui "Sunt Cine Sunt" sa ne calauzeasca spre Acasa, IUBIREA si INTELEPCIUNEA Lui Christos sa ne inspire zi de zi precum in vechime au luminat pe fericitii contemporani ai LUI IISUS! NAMASTE! "Încurajat să intru în mine însumi, călăuzit de Tine, am intrat în adâncul inimii mele... O, Adevăr veşnic şi Iubire adevărată şi scumpă Veşnicie! Tu eşti Dumnezeul meu, după tine suspin ziua şi noaptea... Târziu de tot Te-am iubit, O, Frumuseţe atât de veche şi atât de nouă, târziu de tot Te-am iubit! Şi iată, Tu erai înăuntrul meu şi eu eram afară, şi acolo Te căutam... Tu erai cu mine şi eu nu eram cu Tine. Mă ţineau departe de Tine acele creaturi care, dacă nu ar fi în Tine, nici măcar nu ar exista. M-ai chemat, ai strigat, ai spart surzenia mea. M-ai luminat, m-ai străfulgerat şi, în cele din urmă, ai vindecat orbirea mea. Ai suflat peste mine parfumul Tău şi eu l-am respirat şi acum mă topesc după Tine. Te-am gustat şi acum mi-e foame şi sete de Tine!". SF.AUGUSTIN

CUNOASTEREA

CUNOAȘTEREA: Inteligența spirituală care trăiește înăuntrul fiecărei persoane. Sursa a tot ceea ce știm. Înțelegere intrinsecă. Înțelepciune eternă. Partea nesfârșită din noi care nu poate fi influențată, manipulată sau coruptă. Un potențial în toate formele de viață inteligentă. Cunoașterea este Dumnezeu în tine și Dumnezeu este întreaga Cunoaștere din Unives.
„Neînfricarea ta, în viitor, trebuie să nu fie născută din prefăcătorie, ci născută din certitudinea ta în Cunoaștere. În acest fel, tu vei fi un refugiu al păcii și o sursă de bogăție pentru alții. Asta îți este menit să fii. Din acest motiv ai venit în lume.

IISUS

Cel mai mare OM din istorie, Cel mai mare OM din istorie, Iisus, n-a avut servitori, si totusi I se spunea Stapan N-a avut diploma, si totusi I se spunea Invatator. N-a avut medicamente, si totusi I se spunea Vindecator. N-a avut armata, si totusi se temeau de EL N-a castigat nici un razboi, si totusi a cucerit lumea. N-a comis nici o crima, si totusi l-au rastignit. A fost inmormantat, si totusi traieste si azi.

miercuri, 3 octombrie 2012

SA NE IUBIM-UN NOU ORDIN DE LUPTA!

  • Va propun un ordin nou de lupta -SA NE IUBIM!Te încurajez să fii onest, prietene. Iubirea pe care tu o cunoşti nu este genul de iubire despre care vorbesc eu. Genul de iubire pe care îl descriu acum este absolut terifiant pentru tine! De ce oare? Fiindcă trăirea experienţei Iubirii reale pune ca¬păt experienţei tale legate de lumea condiţionată. Când trăieşti Iubirea reală, nu te mai simţi separat de alţii. Pierzi orice aspect al identităţii tale care îi respinge pe alţii. Te deschizi spre o realitate mai vastă -
    pe care o creezi împreună cu alţii, prin încredere reciprocă. Judecata încetează şi acceptarea domneşte. „Nu mi-e frică de toate astea”, spui tu. Dar te rog să reflectezi asupra acestor lucruri. Fii cinstit cu tine însuţi şi cu mine. Îţi ESTE frică de toate astea, fiindcă ele pun capăt acestui vis, iar singurul mod prin care ego-ul tău ştie să pună capăt visului este prin a muri. Te rog, aşadar, să-ţi recunoşti frica de iubire, frica de moarte şi frica de anihilare. Eu am spus: „Dacă nu muriţi şi nu vă naşteţi din nou, nu puteţi intra în împărăţia Cerului.” Când am spus asta nu am vorbit despre re¬încarnare. Vorbeam despre moartea ego-ului, despre moartea tuturor credinţelor ce te separă de alţii. Vorbeam despre sfârşitul judecării. Ceea ce moare nu eşti tu. Ceea ce moare este tot ceea ce ai crezut că eşti, fiecare judecată pe care ai emis-o despre tine sau despre altcine¬va Asta este ceea ce moare. Iar ceea ce se naşte din nou este plin de lu¬mină şi seninătate. Este Christosul care are viaţă eternă, în tine şi în mine. Adevăr vă spun eu vouă, fratele meu şi sora mea, învierea voastră este aproape. Şi vă este frică de ea! Pe mine nu mă puteţi păcăli. Vă văd tremurând, în genunchi, privind în sus la crucea pe care credeţi că veţi fi ridicaţi în curând, ca să plătiţi pentru gândurile şi fap¬tele voastre păcătoase. Nu vă negaţi frica, fiindcă, altfel, nu vă voi putea ajuta. Ceea ce moare pe cruce nu eşti tu. Tu nu eşti trupul tău. Tu nu eşti gândurile taie înfricoşate şi înfricoşătoare. Toate acestea pot muri şi vor muri. Dacă nu acum, se va întâmpla mai târziu. Nu poţi evita moartea ego-ului. Nu poţi evita moartea trupului. Dârele nu sunt în mod necesar unul şi acelaşi lucru. Nu face greşeala de a crede că ego-ul tău moare atunci când îţi moare trupul, sau că trupul îţi moare atunci când îţi moare ego-ul. Ego-ul tău moare când nu-ţi mai este de folos. Până atunci, nu-ţi va fi luat. Poţi să te agăţi de el aproape veşnic, dar nu o vei face. Pentru că asta înseamnă iadul - şi nu vei vrea să trăieşti veşnic în iad. Va veni o vreme când durerea va fi copleşitoare. Va veni o vreme când vei striga spre mine: „Iisuse! Te rog, ajută-mă! Sunt gata să renunţ!” Acea vreme, te asigur, vine pentru fiecare fiinţă. Până atunci, tot ce poţi face este să treci prin fricile tale. Recu¬noaşte fiecare frică pe care o ai şi dă-mi-o mie - pe fiecare dintre ele. „Iisuse, mi-e frică să mor... Iisuse, mi-e frică de iubirea ta ... Iisuse, mi-e teamă că Dumnezeu mă va părăsi.” Îngăduie ca fricile tale să iasă la suprafaţă şi dă-mi-le mie. Asta va grăbi trezirea ta. Asta te va duce direct la miezul problemei tale, la frica de dincolo de toate fricile tale. Fii încredinţat că, atunci când vei ajunge în acel loc, voi sta ală¬turi de tine. Iubite frate al meu, nu-ţi cer decât încrederea. Dă-mi-o - şi vom ieşi împreună din acest loc al umbrelor. Nu te pot scuti de înfruntarea cu fricile tale, dar te pot ţine de mână atunci când o faci. Fii pe pace. Rezultatul final al călătoriei tale este garantat. Acolo unde sunt eu acum, vei fi şi tu. Şi atunci vei şti cu absolută certitudine că tu eşti Iubire. Ea nici nu s-a născut în tine, nici n-a murit în tine. Ea este inseparabilă de tine. Este singura ta Identitate. PAUL  FERRINI-IUBIRE FARA CONDITII

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Faceți căutări pe acest blog

BLOGAREALA

FII MANDRU CA ESTI ROMAN

FII MANDRU CA ESTI ROMAN