BINECUVANTARE

Viata mea, cuvintele mele, inima mea, toate iti apartin Tie, Doamne! Faca-se Voia Ta in Toate! Mintea mea a devenit mintea Ta, corpul meu a devenit Corpul Tau, Spiritul meu este Unul cu Spiritul Tau. Vino Tu si traieste prin mine. Binecuvanteaza-mi fiinta si inalta-mi Spiritul, pentru a simti splendoarea uniunii cu Tine! Multumesc. AMIN.ASA SA FIE,SI ASA ESTE!

IMNUL UNIVERSULUI

„Da, Doamne, cred: şi cred din ce în ce mai puternic, pentru că nu este doar o încercare de a mă consola, ci de a mă desăvârşi, tu eşti la originea impulsului şi la sfârşitul acestui drum, pe care toată viaţa mea nu pot decât să îl urmez. Şi tu eşti cel care însufleţeşti pentru mine, cu omniprezenţa ta, miriada de influenţe cărora mă supun permanent. În viaţa care izvorăşte din mine şi în materia care mă susţine găsesc mai mult decât darurile tale. Te găsesc pe tine însuţi care mă faci să particip la existenţa ta. O, Doamne, a cărui chemare precede prima noastră mişcare, dăruieşte-mi aspiraţia de a exista – pentru ca, prin acea sete divină care este darul tău, accesul la marile ape să se deschidă în mine. Nu mă lipsi de setea divină de viaţă, acea energie primordială. Şi tu, a cărui înţelepciune iubitoare îmi dă formă din toate formele şi întâmplările lumii, ajută-mă să pot să cred, să cred cu înflăcărare şi mai presus de orice, în prezenţa ta activă.” ~Teilhard de Chardin, Imnul Universului

IERTARE!

IERTAREA sa ne primeneasca Inimile de vina greselilor si greutatilor trecutului, CONSTIENTIZAREA momentului "Acum" sa ne limpezeasca Mintile de gandurile prea multe si prea-lumesti, RESPIRAREA in Ritmul Propriu sa ne readuca Sanatatea in trupurile noastre, ACCEPTAREA Prezentei Lui "Sunt Cine Sunt" sa ne calauzeasca spre Acasa, IUBIREA si INTELEPCIUNEA Lui Christos sa ne inspire zi de zi precum in vechime au luminat pe fericitii contemporani ai LUI IISUS! NAMASTE! "Încurajat să intru în mine însumi, călăuzit de Tine, am intrat în adâncul inimii mele... O, Adevăr veşnic şi Iubire adevărată şi scumpă Veşnicie! Tu eşti Dumnezeul meu, după tine suspin ziua şi noaptea... Târziu de tot Te-am iubit, O, Frumuseţe atât de veche şi atât de nouă, târziu de tot Te-am iubit! Şi iată, Tu erai înăuntrul meu şi eu eram afară, şi acolo Te căutam... Tu erai cu mine şi eu nu eram cu Tine. Mă ţineau departe de Tine acele creaturi care, dacă nu ar fi în Tine, nici măcar nu ar exista. M-ai chemat, ai strigat, ai spart surzenia mea. M-ai luminat, m-ai străfulgerat şi, în cele din urmă, ai vindecat orbirea mea. Ai suflat peste mine parfumul Tău şi eu l-am respirat şi acum mă topesc după Tine. Te-am gustat şi acum mi-e foame şi sete de Tine!". SF.AUGUSTIN

CUNOASTEREA

CUNOAȘTEREA: Inteligența spirituală care trăiește înăuntrul fiecărei persoane. Sursa a tot ceea ce știm. Înțelegere intrinsecă. Înțelepciune eternă. Partea nesfârșită din noi care nu poate fi influențată, manipulată sau coruptă. Un potențial în toate formele de viață inteligentă. Cunoașterea este Dumnezeu în tine și Dumnezeu este întreaga Cunoaștere din Unives.
„Neînfricarea ta, în viitor, trebuie să nu fie născută din prefăcătorie, ci născută din certitudinea ta în Cunoaștere. În acest fel, tu vei fi un refugiu al păcii și o sursă de bogăție pentru alții. Asta îți este menit să fii. Din acest motiv ai venit în lume.

IISUS

Cel mai mare OM din istorie, Cel mai mare OM din istorie, Iisus, n-a avut servitori, si totusi I se spunea Stapan N-a avut diploma, si totusi I se spunea Invatator. N-a avut medicamente, si totusi I se spunea Vindecator. N-a avut armata, si totusi se temeau de EL N-a castigat nici un razboi, si totusi a cucerit lumea. N-a comis nici o crima, si totusi l-au rastignit. A fost inmormantat, si totusi traieste si azi.

sâmbătă, 26 mai 2012

AFIRMATII---7 RAZE DIVINE


Afirmatii pentru manifestarea primelor 7 Raze Divine



Puterea cuvantului si afirmatiile consolidează puterea luminii, a vieţii şi iubirii, care este în noi, daca sunt îndreptate către Prezenta noastra EU SUNT , esenta noastra Cristică , precum şi fiinţelor divine de lumina . Acest lucru va conduce la creşterea de energie şi iubire pentru a amplifica, la nivelul nelimitat de înţelegere, acţiunea afirmatiei aşa cum se manifestă în lumea timpului si spatiului.
Prin lege cosmică, ideile exprimate în cuvinte trebuie să fie realizate atunci când se afirmă în numele Divinităţii şi cu ajutorul iubirii Cristice infinite si neconditionate.
Odată ce conştiinţa se extinde suficient, sentimentele cresc, gândurile sunt spiritualizate şi afirmatiile devin melodie in inimă si suflet. Nu se poate descrie sentimentul minunat de pace, bucurie, libertate şi fericire în acest moment.
Puterea cuvântului vorbit este o metodă de realizare divină.

Afirmatii:

Maestrii recomandă să se repete în fiecare zi cu constiinta treaza referitoare la fiecare virtute ce invocăm. Imaginaţi-vă cum vă umpleţi cu orice culoare şi imaginaţi culoarea fiecarei raze divine cum vă învăluie.
Iniţial, se pronunţă rar şi cu claritate, fară efort, până când veţi înţelege pe deplin semnificaţia si conţinutul său. Apoi, concentrează-te asupra ritmului şi începe să accelerezi.
Este important sa respiri adanc si în mod regulat, folosind puterea respiraţiei de foc a lui Dumnezeu pentru a proiecta lumină in interiorul organismului şi apoi spre lume, pentru a binecuvânta întreaga viaţă cu energia concentrată a lui Dumnezeu .

Raza Albastră

1)EU SUNT Voinţa lui Dumnezeu manifestată pretutindeni
EU SUNT Voinţa lui Dumnezeu incomparabil de perfectă
EU SUNT Voinţa lui Dumnezeu la fel de frumoasă şi corectă,
EU SUNT dornica generozitate a lui Dumnezeu pretutindeni.
Vino, vino, vino, oh Voinţă a Razei Albastre atât de adevărată,
Fă-mă şi menţine-mă ca şi tine întotdeauna radiant(ă)
Voinţă a Razei Albastre, a adevărului viu,
Flacară a Bunei Voinţe veşnic tânără,
Manifestează-te, manifestează-te, manifestează-te in mine acum!
EU SUNT Voinţa lui Dumnezeu care preia acum controlul deplin,
EU SUNT Voinţa lui Dumnezeu, care este limpede pentru toţi,
EU SUNT Voinţa lui Dumnezeu, a cărui putere este supremă,
EU SUNT Voinţa lui Dumnezeu care realizează visul cerului.

2)EU SUNT Raza Albastră.
EU SUNT Voinţa lui Dumnezeu. Eu sunt Voinţa.
EU SUNT CREDINŢĂ. EU SUNT … INTARIREA CREDINŢEI.
EU SUNT PROTEJAT(Ă). Invoc pe preaiubitul ARHANGHEL MIHAIL, care cu sabia arzătoare a focului albastru, taie şi eliberează, taie şi eliberează, taie şi eliberează orice ataşament, orice legare, orice gândire negativă, orice frică, orice îndoială, şi mă protejează pe mine şi cei dragi.
EU SUNT PROTECŢIE PENTRU (denumeste pe cei dragi si toate fiintele care doriţi să le trimiteţi protecţie).
Multumesc Raza Albastră. Mulţumesc ARHANGHEL MIHAIL.
CER ACEASTA IN ARMONIE PENTRU TOATA LUMEA SI PENTRU ORICINE ARE NEVOIE, DE ACORD CU PLANUL DIVIN SI SUB HARUL GRATIEI SI MODALITATEA PERFECTA. Mulţumesc EU SUNT că m-ai auzit.


Raza Galbenă-Aurie

1)EU SUNT victorioasa lumină galbenă-aurie, flacăra iluminarii înconjurată pe deplin în inima lui Dumnezeu care refuză să accepte orice concept de limitare pe motivul etern de a fi aici şi manifestată acum în cupa acestui moment.
EU SUNT iradierea victoriei care acoperă faţa pământului, înlăturând obstacolele prin puterea credinţei. Eu sunt flacăra iluminării care acoperă toate continentele, trezind oamenii din întreaga categorie socială din letargia şi somnul de secole la o cunoaştere vitală şi vibrantă de înţelepciune care transcende dogme, conştientizarea simţurilor şi a funcţiilor de personalitate, introducând prin ochiul acului firul luminii, a cărui tesatura a îmbrăcăminţii Domnului Creaţiei produce inălţare, completare, iradiere, purificare şi libertate pentru fiecare bărbat, femeie şi copil de pe această planetă.

2)EU SUNT Raza Galben-Aurie.
EU SUNT INTELIGENTA lui Dumnezeu.
Gândesc şi acţionez Inteligent prin inteligenţa lui Dumnezeu însăşi.
EU SUNT Intuiţie, EU SUNT DEZVOLTAREA Intuiţiei, o recunosc şi actionez in acord cu ea.
EU SUNT ILUMINARE. EU SUNT INTELEPCIUNE.
Mulţumesc Rază Aurie. Mulţumesc Arhanghel Jophiel.
CER ACEASTA IN ARMONIE PENTRU TOATA LUMEA SI PENTRU ORICINE ARE NEVOIE, DE ACORD CU PLANUL DIVIN SI SUB HARUL GRATIEI SI MODALITATEA PERFECTA. Mulţumesc EU SUNT că m-ai auzit.

Raza roz

EU SUNT Raza Roz.
EU SUNT… DEZVOLTAREA iubirii divine. EU SUNT IUBIRE DIVINA.
EU SUNT Compasiune.
EU SUNT RAZA Roz pentru toate animalele de pe planetă.
EU SUNT fericire. Eu sunt bucurie. EU SUNT COMPLET(A) IN DRAGOSTE.
Mulţumesc Razei Roz. Mulţumesc Arhanghel Chamuel
CER ACEASTA IN ARMONIE PENTRU TOATA LUMEA SI PENTRU ORICINE ARE NEVOIE, DE ACORD CU PLANUL DIVIN SI SUB HARUL GRATIEI SI MODALITATEA PERFECTA. Mulţumesc EU SUNT că m-ai auzit.

Raza Albă

1)EU SUNT Lumina Înălţării, Victoria care decurge liber,
Orice lucru bun, câstigat in final pentru eternitate.
EU SUNT Lumină, orice greutate dizolvată.
Mă ridic în aer;
Torn peste toţi cu puterea divină deplină
cântecul meu minunat de laudă.
EU SUNT Christos cel viu,
care este întotdeauna iubitor.
Înălţat acum cu puterea divină deplină
EU SUNT un soare arzător!
EU SUNT un soare arzător!
EU SUNT un soare arzător!

2)EU SUNT RAZA ALBĂ.
EU SUNT ASCENSIUNE IN LUMINĂ.
EU SUNT … URCAND, URCAND, URCAND IN INIMA CENTRALĂ a lui Dumnezeu, totul transmutat şi eliberat.
EU SUNT … Ridicând conştiinţa mea deasupra planului dens.
EU SUNT … Ridicând conştiinţa mea deasupra dificultaţilor mele.
EU SUNT puritate. EU SUNT bunătate.
Mulţumesc RAZEI ALBE. Mulţumesc Arhanghel Gabriel
CER ACEASTA IN ARMONIE PENTRU TOATA LUMEA SI PENTRU ORICINE ARE NEVOIE, DE ACORD CU PLANUL DIVIN SI SUB HARUL GRATIEI SI MODALITATEA PERFECTA. Mulţumesc EU SUNT că m-ai auzit.

Raza verde

1)EU SUNT perfectiunea lui Dumnezeu manifestată în corp, minte şi suflet;
EU SUNT direcţia lui Dumnezeu curgand pentru a mă vindeca şi a mă mentine complet!
O atomi, celule, electroni în acest corp al meu,
fie ca perfecţiunea cerului să mă facă acum Divin!
Spirale de Integritate Christică mă înconjoară cu puterea sa;
EU SUNT Prezenţa suverană care comandă: Sunt lumina !
EU SUNT imaginea perfecta a lui Dumnezeu, corpul meu este plin de iubire;
Fie ca umbrele să fie dizolvate acum iar Porumbelul Alinării sa le binecuvânteze!

2)EU SUNT RAZA VERDE.
Eu văd ADEVĂRUL în orice moment. EU SUNT Adevărul.
EU SUNT viaţa. EU SUNT învierea şi viaţa. EU SUNT LUCRAND PENTRU VIAŢĂ. EU SUNT viaţa.
EU SUNT sănătos/sanatoasa . EU SUNT ÎN PERFECTĂ stare fizică, mentală şi spirituală.
Mulţumesc RAZEI VERZI. Mulţumesc Arhanghel Rafael
CER ACEASTA IN ARMONIE PENTRU TOATA LUMEA SI PENTRU ORICINE ARE NEVOIE, DE ACORD CU PLANUL DIVIN SI SUB HARUL GRATIEI SI MODALITATEA PERFECTA. Mulţumesc EU SUNT că m-ai auzit.

Raza Rubinie

1)EU SUNT liber de frică şi indoială, eliminând toată sărăcia şi mizeria,
ştiind că acum toată provizia vine întotdeauna din partea Regatului lui Dumnezeu.
EU SUNT mâna Norocului lui Dumnezeu turnând comori de Lumină,
primind acum Abundenţă deplină pentru a satisface orice nevoie a vieţii.
EU SUNT mâna Norocului lui Dumnezeu turnând comori de Lumină,
primind acum Abundenţă deplină pentru a satisface orice nevoie a vieţii.
EU SUNT mâna Norocului lui Dumnezeu turnând comori de Lumină,
primind acum Abundenţă deplină pentru a satisface orice nevoie a vieţii.

2)EU SUNT Raza Rubinie.
EU SUNT PROSPERITATE. EU SUNT Abundenţă. EU SUNT bogăţiile LUI DUMNEZEU.
NATURA conţine totul, aşa şi eu conţin totul pentru că, eu sunt un COPIL(A) AL NATURII.
EU SUNT mă susţine.
EU SUNT mă aprovizionează.
EU SUNT îmi oferă tot ce am nevoie pentru a trăi fericit.
EU SUNT PACE. EU SUNT Calm.
Mulţumesc Razei Rubinie. Mulţumesc Arhanghel Uriel
CER ACEASTA IN ARMONIE PENTRU TOATA LUMEA SI PENTRU ORICINE ARE NEVOIE, DE ACORD CU PLANUL DIVIN SI SUB HARUL GRATIEI SI MODALITATEA PERFECTA. Mulţumesc EU SUNT că m-ai auzit.

Raza Violet

EU SUNT Flacăra Violet.
EU SUNT Transmutaţie.
EU SUNT LIBERTATE ÎN LUMINĂ. Eu sunt liber. EU SUNT LIBERTATE.
EU SUNT … Transmutand INSTANT şi dizolvând orice aspect de negativitate, tot ceea ce nu este egal cu adevărul lui Dumnezeu.
EU SUNT iertat,. Eu iert şi mă iert.
Mulţumesc Flacără Violet. Mulţumesc Arhanghel Zadkiel
CER ACEASTA IN ARMONIE PENTRU TOATA LUMEA SI PENTRU ORICINE ARE NEVOIE, DE ACORD CU PLANUL DIVIN SI SUB HARUL GRATIEI SI MODALITATEA PERFECTA. Mulţumesc EU SUNT că m-ai auzit
   SURSA-www.templul-iubirii-divine.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Faceți căutări pe acest blog

BLOGAREALA

FII MANDRU CA ESTI ROMAN

FII MANDRU CA ESTI ROMAN